5 produktów, które sprawią, że będziesz wyglądać młodziej!

Aleksandra Supryn
20.10.2015 13:15
5 produktów, które sprawią, że będziesz wyglądać młodziej!
fot. Młody wygląd. Co jeść, aby wyglądać młodo?

Aby długo cieszyć się pięknym, młodym wyglądem, wcale nie musisz korzystać z medycyny estetycznej. Wystarczy, że włączysz do swojej diety kilka produktów, które odbudują i ochronią komórki skóry.

Kosmetyki przeciwzmarszczkowe nie zawsze działają tak jak powinny. Za to naturalne, nieprzetworzone produkty są niezawodne. Wzbogacenie diety w surowe warzywa, owoce czy orzechy sprawi, że Twoja cera będzie nieskazitelna oraz piękna i jędrna przez długie lata.

Zobacz, co warto jeść.

5. Orzechy włoskie

Orzechy włoskie są bogate w kwasy tłuszczowe Omega-3, które poprawiają nawilżenie Twojej twarzy. Dzięki temu zmarszczki wydają się mniejsze.

4. Grapefruit

Grapefruity zawierają bardzo dużo witaminy C – 30-50 mg na 100 g. To ponad połowa dziennego zapotrzebowania na tę witaminę. Co więcej, cytrus ten pobudza produkcję kolagenu, który zapobiega wiotczeniu skóry.

3. Ser mozzarella

Młody wygląd to nie tylko jędrna, pozbawiona zmarszczek cera. Piękny, biały uśmiech również potrafi odjąć kilka lat. Nie musisz jednak wybielać zębów, aby osiągnąć ten efekt. Jedz produkty bogate w wapń, np. mozzarellę. Ochronisz i wzmocnisz w ten sposób szkliwo. Co więcej, jedzenie tego sera zwiększa produkcję śliny i pozwala pozbyć się z jamy ustnej wielu bakterii powodujących żółknięcie zębów.

2. Kawa

Kawę trzeba pić z umiarem, ale całkowite wyeliminowanie jej z diety nie jest konieczne. Okazuje się również, że kawa może pozytywnie wpływać na skórę. Składniki, które się w niej znajdują stymulują przepływ krwi i poprawiają koloryt skóry. Dzięki kawie zminimalizujesz również przebarwienia na twarzy.

1. Płatki owsiane

Płatki owsiane są bogate w witaminę E oraz aminokwasy, które redukują uszkodzenia spowodowane słońcem. Składniki te odżywiają również skórę oraz przeciwdziałają wolnym rodników odpowiedzialnym za starzenie się komórek. Pamiętaj jednak, aby wybierać naturalne, nieprzetworzone płatki owsiane.

___

Źródło: Woman's Day

ZdrowoBardzo / AS