Hollywoodzkie sposoby na zrzucenie ciążowej wagi

Aleksandra Supryn
24.09.2015 15:16
Hollywoodzkie sposoby na zrzucenie ciążowej wagi
fot. Hollywoodzkie sposoby na zrzucenie ciążowej wagi

Zastanawiasz się, w jaki sposób największe gwiazdy Hollywood tak szybko wróciły do idealnej wagi kilka tygodni po porodzie? Mamy odpowiedź!

To wcale nie zasługa drogich zabiegów. Te wspaniałe rezultaty to efekt intensywnych ćwiczeń i diety.

Jak schudła Jennifer Lopez?

Jennifer Lopez przybrała aż 22 kg podczas ciąży. Przez pierwsze kilka miesięcy piosenkarka nie przemęczała się ‒ jej trening był oparty na lekkich ćwiczeniach polegających na chodzeniu. Jednak po 5 miesiącach zdecydowała się wziąć udział w trójboju i zaczęła intensywnie trenować. Po dwóch miesiącach udało jej się ukończyć 500-metrowy dystans pływacki, 8-kilometrowy rajd rowerowy i 10-kilometrowy bieg. Ponadto Jennifer Lopez pilnowała też ścisłej diety. Jadła tylko 5 małych posiłków dziennie opartych na naturalnych, nieprzetworzonych produktach. Ograniczyła w swojej diecie węglowodany, a zwiększyła zawartość białka.

PORADA DLA CIEBIE: Aby dokonać tego samego, co piosenkarka wyznacz sobie cel. Załóż, że do konkretnej daty lub jakiegoś wydarzenia zrzucisz konkretną liczbę kilogramów.

Jak Julia Roberts odzyskała figurę po ciąży?

Aktorka przytyła 16 kilogramów. Julii Roberts udało się jednak szybko zrzucić ciążową wagę, ponieważ nie przestała ćwiczyć nawet podczas ciąży. Cały czas chodziła na jogę. Natomiast aby pozbyć się poporodowej figury, ćwiczyła w basenie ‒ pływała, biegała w wodzie i robiła „podwodne wykopy”. Trenowała też "body toning" ‒ szereg ćwiczeń poprawiających kondycję i zwiększających siłę mięśni. Julia Roberts przeszła również na dietę. Jej trener zasugerował jej, że powinna jeść małe posiłki z organicznych produktów.

PORADA DLA CIEBIE: Jeśli oprócz noworodka masz również starsze dziecko, wykorzystuj każdy wolny moment na ćwiczenia. Kup sobie DVD z treningiem i ćwicz za każdym razem kiedy możesz, np. kiedy Twoje pociechy śpią.

Modelka po ciąży ‒ Heidi Klum

Heidi Klum od razu rzuciła się na głęboką wodę. Postanowiła wziąć udział w pokazie mody Victoria's Secret dwa miesiące po porodzie. Do zrzucenia miała 15 kilogramów. Modelka ćwiczyła codziennie od 90 minut do 2 godzin i skupiła się przede wszystkim na modelowaniu brzucha, pośladków i ud. Jej trening był oparty na powtórzeniach, robiła przysiady i wypady przy użyciu ciężarków i piłki do ćwiczeń. Zrezygnowała z alkoholu, białego pieczywa (oraz innych produktów zawierających skrobię), kawy, tłuszczów trans oraz nabiału (ważne! karmiące matki, które odstawiają nabiał powinny brać suplementy bogate w wapń).

PORADA DLA CIEBIE: Nie każdy ma czas, żeby codziennie poświęcić 2 godziny na ćwiczenia. Nie znaczy to jednak, że powinnaś w ogóle zrezygnować z aktywności fizycznej. Nawet 10 minut treningu poprawi Twoją kondycję ‒ możesz np. robić wypady czy przysiady podczas noszenia dziecka w nosidełku.