Zamknij

Zdalny opiekun Comarch CareMate pomoże w całodobowej opiece nad seniorem, dzieckiem, osobą przewlekle chorą

Zdalny opiekun Comarch CareMate pomoże w całodobowej opiece nad seniorem, dzieckiem, osobą przewlekle chorą
fot. Materiały prasowe

Gdy członek rodziny ciężko zachoruje lub rodzic wkroczy w sędziwy wiek, pojawia się strach, że nieodpowiednia kontrola lub niedostateczny nadzór zaważą na zdrowiu i bezpieczeństwie bliskiej osoby. Można wtedy skorzystać z tego, co umożliwia nowoczesna technologia, czyli z mobilnego opiekuna COMARCH CAREMATE. Dowiedz się jak działa usługa opiekuńcza. 

Comarch CareMate to usługa zdalnej opieki senioralnej, która składa się z urządzenia Comarch WristBand (dostępnego w wersji bransoletki lub breloka), zintegrowanego z aplikacją mobilną Comarch CareMate.

WB brelok&bransoletka

To doskonałe rozwiązanie dla osób, które martwią się o bliskich mieszkających oddzielnie. Będąc w pracy, w podróży, czy na zakupach można zalogować się do aplikacji i sprawdzić, jak radzi sobie rodzic, dziecko, czy inna bliska osoba wymagająca opieki.

Podopieczny, czyli osoba starsza, schorowany członek rodziny, a nawet dziecko, nosi przy sobie brelok lub specjalną opaskę. Urządzenie to wysyła do aplikacji informacje na temat m.in. lokalizacji (za pomocą GPS), poglądowego tętna, a także ilości przebytych kroków, które w każdej chwili podejrzeć może opiekun.

Bransoletka służy również do wykonywania połączeń alarmowych (przycisk SOS). Za pomocą dedykowanej aplikacji można skonfigurować numery kontaktowe, a także wyświetlić powiadomienia i alarmy. W modelu rozszerzonym usługa jest powiększona o wsparcie ratowników medycznych z Centrum Zdalnej Opieki Medycznej Comarch.

 

WristBand

Funkcje usługi opiekuńczej Comarch CareMate:

  • Umożliwia zdalny wgląd w dane m.in. dotyczące podglądu dokładnej lokalizacji użytkownika, monitorowanie jego poglądowego tętna oraz aktywności (urządzenie posiada krokomierz)
  • Bransoletka i brelok wyposażone są w przycisk SOS umożliwiający wykonywanie połączeń alarmowych
  • Monitorowanie kilku podopiecznych i instalacje oraz udostępnianie aplikacji kilku opiekunom jednocześnie
  • Wykonywanie połączeń głosowych pomiędzy opiekunem a podopiecznym
  • Aktualne informacje na temat noszenia bransoletki przez podopiecznego (aplikacja informuje o jej zdjęciu)
  • Zdalne sprawdzanie poziomu naładowania urządzenia
  • Notyfikacje, umożliwiające wezwanie pomocy lub konsultacje z ratownikiem medycznym

Modele działania usługi opiekuńczej:

schematy działania

Dla kogo przeznaczona jest usługa zdalnego opiekuna Comarch CareMate? Dla wszystkich osób, które mają pod opieką osoby starsze, chore, z ograniczoną samodzielnością, cierpiące na choroby przewlekłe, a także dzieci.

Comarch CareMate to również doskonałe rozwiązane dla osób, które chcą zwiększyć swoją niezależność, a są obciążone ryzykiem zdrowotnym oraz dla tych, którzy obawiają się o swoje zdrowie i wymagają ciągłego wsparcia.

Comarch CareMate: jak skorzystać z usługi?

Aby móc korzystać ze zdalnego opiekuna Comarch CareMate należy kupić usługę opiekuńczą w sklepie internetowym (https://caremate.comarch-esklep.pl/), a następnie zainstalować aplikację Comarch CareMate na telefonie. Urządzenie monitorujące należy dodać do aplikacji i od tego momentu można już korzystać z usługi, monitorując podopiecznego.

Aplikację Comarch CareMate można pobrać z Google Play i App Store.

image010
 

Bezpłatny webinar online – dowiedz się jak systemy zdalnej opieki ułatwiają opiekę nad podopiecznymi: